tiistai 18. joulukuuta 2012

Ihanaa Musiikkia

Jotenki mulla soi päässä koko ajan Samuli Putron - Olet puolisoni nyt.

Se on tosi ihana biisi, ja toivon, että kymmenen vuoden päästä saan laulaa sen mun rakkaalle puolisolleni, joka kutsuu mua nimellä "Rakas" ja kattoo mua lempeästi.
Toivon, että kymmenen vuoden päästä mulla on se rakas puoliso, tai ainakin tuleva sellainen.

Mä tunnustan, että haaveilen omasta rakkaasta.

Oon nytkin aivan ihastunu, mutta en voi tietää, onko se loputtoman molemminpuolista, ja miten kaikki menee. Kamalaa, kun toivoo jotan, eikä oikein osaa sanoa, mitä, ja toivoo, ettei mikään vaan menis pieleen. Että olis tarpeeks ihana ja kaunis. Ja se toinen olis tarpeeks ihana ja rakas.

Tää on sitten salaisuus. :)


"Minä kysyn, saanko luvan?" - Samuli Putro



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti