keskiviikko 28. marraskuuta 2012

Tänään, viiden aikaan illalla meikkailin, laittelin hiuksia ja valitsin nättejä vaatteita ja koruja,
hyräillen ja vihellellen ilosesti... Arvaappas, minne olin menossa...?

H a m m a s l ä ä k ä r i i n

Mulla on maailman paras hammaslääkäri. Se on ystävällinen, asiallinen, huumorintajuinen, hellä ja.. no joo, onhan se tosi komea myös. :D Kuulostaa täydellisiltä treffeiltä vai mitä?

Ei vaan, mutta kirjotan siitä siks, että oon pelänny hammaslääkäreitä tosi paljon, ja mulla on ollu myös vihasia ja ikäviä tyyppejä ronkkimassa tota purukalustoa. Tää ihminen osaa asiansa ja tekee työnsä todella hyvin. Tiedättekö sen pelon ja ahdistuksen ja mongerruksen rintalastan alla, kun on menossa hammaslääkäriin? Kun melkein itkee? Mulla ei tule sitä ikinä, kun meen tälle hammaslääkärille. Herra hammaslääkäri ei koskaan huuda, eikä vittuile, eikä oo väkivaltanen mun suuta kohtaan. Se kysyy aina, että sattuuko, ja yrittää olla satuttamatta. Siis mulla on turvallinen olo siellä sen vastaanotolla. Ja se ei oo yksityinen, vaan kunnallinen. Eli sillä ei oo miljoonapalkkaakaan. Muistan ku viime keväänä kirjotin ystävällisestä naislääkäristä, joka teki työnsä huolella. Tässä on samaa tasoa oleva hammaslääkäri! Ja se hammashoitajarouvakin, joka siellä myös on, on yhtä hyvä. Näille ihmisille mulla on ilo maksaa palkkaa.

Missä näiden ihmisten salaisuus on? Koska, kun ite siirryn työelämään, haluan tehdä samantasosta työtä ja asiakaspalvelua, oli se sitten mitä hyvänsä. Jos kaikki lääkärit, sairaanhoitajat, poliisit, hammaslääkärit, virkailijat, kaupankassat yms. Toimis näin, niin luulen, että monella ihmisellä olis tosi paljon parempi olla. Myös niillä itsellään, kun saisivat samanlaista hoitoa toisilta. :)
Oon vaan niin tyytyväinen asiakas, että on pakko avautua siitä kaikille! :D

Ps. Meen vielä keväällä sinne tarkastukseen... Maltan tuskin odottaa! :D Hih hih

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti