lauantai 4. elokuuta 2012

Jännittää

Hei apua ku jännittää! Muutan takasin opiskelupaikkakunnalle, kesän jälkeen. Mulla tulee oleen samat opettajat ku aiemmin, sama koulu, mutta uus luokka! Siellä on vaan yks tyyppi mun entiseltä luokalta ja mua jännittää NIIN paljon. Ei oo enää samaa, ihanaa, kämppistä, joka katto mun perään koko viime vuoden. APUA. Ja tuntuu että oon menettäny kontaktin isoon osaan niistä ystävistä, joita mulla oli siellä viime vuonna. Siis aika hankkia uusia ystäviä, uudelta paikkakunnalta (no uudelta ja uudelta), jälleen kerran :D AAAA. Niin paljon perhosia vattanpohjassa. Viime vuosi oli niin iso oppivuosi koko elämän kannalta, ja mietin vaan, että mitä TÄSTÄ tulee. Olisko tää sapattivuosi? Huh. Kaikkivaltias mua siunatkoon, ja kaikkia niitä, joita matkalle osuu!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti