keskiviikko 7. maaliskuuta 2012

Ensimmäinen

Kiva, että päädyit lukemaan ajatuksiani :)

Olen nuori aikuinen nainen, ja kirjoitan ensimmäistä kertaa blogia, eli harjoittelen vasta. Aion kirjoittaa elämänkatsomuksesta, uskonnosta, ajatuksistani suhteessa itseeni ja muihin ihmisiin, toiveista, unelmista, niiden toteutumisesta ja epäonnistumisesta.

Olen aina ollut empaattinen ja hyväntahtoinen ihminen, viime aikoina olen kuullut olevani joskus liiankin kiltti, kun en osaa päättää mitä itse haluan, sanoa sitä, enkä varsinkaan toimia sen mukaan. Tässä on ikävät puolensa. Koen usein, etten ole rakastettu, kun ihmiset eivät ole yhtä joustavia ja uhrautuvaisia, kuin minä olen heitä kohtaan. Toki rakastan sitä, kun joku tulee toiminnastani iloiseksi mutta usein joudun katkerin mielin toteamaan, että henkilö, jota autoin ei itse uhraisi aikaansa minun ilahduttamiseeni.
Kuitenkin pyrin aina ajattelemaan optimistisesti, siksi nytkin olen päättänyt harjoitella oman tilan ja vapauden ottamista.... Ja ehdottomasti irti katkeruudesta toisia kohtaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti